مطلب دونی

از شیر مرغ تا جون آدمی زاد

مطلب دونی

از شیر مرغ تا جون آدمی زاد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی

فیلم The Age of Adaline 2015 کیفیت بالا mkv

دانلود فیلم The Age of Adaline 2015 لینک مستقیم

دانلود فیلم The Age of Adaline 2015 با کیفیت 720p

دانلود فیلم The Age of Adaline 2015 با حجم کم mp4

دانلود زیرنویس فیلم The Age of Adaline 2015

یوزر نیم پسورد های نود 32 جمعه

یوزر نیم پسورد های روزانه نود 32

یوزر نیم پسورد های رایگان نود 32

یوزر نیم و پسورد های نود 32 جمعه 25 اردیبهشت 1394

آپدیت آنلاین نود 32 ورژن 7

آپدیت آنلاین نود 32 ورژن 4

آپدیت آنلاین نود 32 جمعه

دانلود سریال های ماه رمضان 94

روش و طرز تهیه درست کردن زولبیا و بامیه رمضان 94

دانلود کلیپ های خنده دار برنامه خندوانه سری جدید 94

فیلم The Last Survivors 2014 کیفیت بالا mkv

دانلود فیلم The Last Survivors 2014 لینک مستقیم

دانلود فیلم The Last Survivors 2014 با کیفیت 720p

دانلود فیلم The Last Survivors 2014 با حجم کم mp4

دانلود زیرنویس فیلم The Last Survivors 2014

فیلم Furious 7 2015 کیفیت بالا mkv

دانلود فیلم Furious 7 2015 لینک مستقیم

دانلود فیلم Furious 7 2015 با کیفیت 720p

دانلود فیلم Furious 7 2015 با حجم کم mp4

دانلود زیرنویس فیلم Furious 7 2015

فیلم Avengers Age of Ultron 2015 کیفیت بالا mkv

دانلود فیلم Avengers Age of Ultron 2015 لینک مستقیم

دانلود فیلم Avengers Age of Ultron 2015 با کیفیت 720p

دانلود فیلم Avengers Age of Ultron 2015 با حجم کم mp4

دانلود فیلم Avengers 2015

دانلود رایگان مستند به خدا تعظیم می کنم

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ

دانلود رایگان مستند به خدا تعظیم می کنم

  1. "به خدا تعظیم می کنم" برای بابا نظر - پایگاه خبری تحلیلی ...

    www.fardanews.com/fa/news/.../به-خدا-تعظیم-می-کنم-برای-بابا-نظر
    ۲۲ ساعت پیش - مجموعه « به خدا تعظیم می‌کنم » به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب "بابا نظر" از شبکه مستند پخش می شود. به گزارش گروه ...

  2. تصاویر بیشتر برای مستند به خدا تعظیم می کنم

  3. حضور رضایی در مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» - شفاف

    www.shafaf.ir/fa/news/.../حضور-رضایی-در-مجموعه-به-خدا-تعظیم-می‌کنم
    ۱۷ ساعت پیش - مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می شود.
  4. حضور رضایی در مجموعه «به خدا تعظیم می کنم - قطره

    www.ghatreh.com/news/.../حضور-رضایی-مجموعه-خدا-تعظیم-کنم
    ۱۸ ساعت پیش - مجموعه به خدا تعظیم می کنم به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب بابا نظر از شبکه مستند پ.
  5. ایسنا - قالیباف، محسن رضایی و کیومرث پوراحمد در یک ...

    www.isna.ir/fa/photo/.../قالیباف-محسن-رضایی-و-کیومرث-پوراحمد-در-ی...
    ۱۲ ساعت پیش - تصمیم‌گیری برای اجرای حکم قصاص به سال 94 موکول شد. » بازار شب عید بر اساس ... قالیباف، محسن رضایی و کیومرث پوراحمد در یک مستند + عکس.
  6. اخبار پارسیک - حضور رضایی در مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم»

    news.parseek.com/Url/?id=10445160
    ۱۸ ساعت پیش - مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می شود. به گزارش ...
  7. "به خدا تعظیم می کنم" برای بابا نظر - تی نیوز

    tnews.ir/news/9D7B38288769.html
    ۲۲ ساعت پیش - مجموعه « به خدا تعظیم می‌کنم » به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن ... به خدا تعظیم می کنم » پنج شنبه هر هفته ساعت 20 از شبکه مستند سیما ...
  8. حضور رضایی در مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم»

    feedkhoon.rozblog.com/post/5490
    ۱۶ ساعت پیش - مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می شود. به گزارش ;.
  9. تریبون مستضعفین » به خدا تعظیم می کنم

    www.teribon.ir/key/به-خدا-تعظیم-می-کنم
    ضبط نریشن مستند «به خدا تعظیم می‌کنم» که در ارتباط با خاطرات شفاهی «بابا نظر» است به پایان رسید. مستند «به خدا تعظیم می کنم» شهریور ماه پخش می شود.
  10. شوقات: قصه و افسانه - به خدا تعظیم می کنم

    www.shoghat.blogfa.com/post-208.aspx
    به خدا تعظیم می کنم. پخش مجموعه مستند «به خدا تعظیم می کنم» به تازگی از شبکه مستند آغاز شده است.رویکرد جدید ساخت مجموعه مستند در شبکه مستند را به فال نیک ...
  11. قالیباف، محسن رضایی و کیومرث پوراحمد در یک مستند - ...

    www.pririb.ir/Persian/ModulesPage.aspx?modulename=news2...
    ۱۸ ساعت پیش - قالیباف، محسن رضایی و کیومرث پوراحمد در یک مستند. مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب ...
  12. محمدباقر قالیباف و کیومرث پوراحمد در یک مستند | چهره نیوز ...

    chehrenews.ir/news/23417
    ۲۰ ساعت پیش - محمدباقر قالیباف و کیومرث پوراحمد در یک مستند. مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا ...
  13. "به خدا تعظیم می کنم" برای بابا نظر - اخبار - Kodoom

    news.kodoom.com/iran-culture/به-خدا-تعظیم-می-کنم-برای.../4832903/
    مجموعه « به خدا تعظیم می کنم » به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب "بابا نظر" از شبکه مستند پخش می شود./ این مجموعه ترکیبی از ...
  14. حضور رضایی در مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» دانلود آهنگ فیلم ...

    chra.parsanime.ir/page-758644.html
    مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می شود. به گزارش ایسنا، این مجموعه ...
  15. شاتل لند | محمدباقر قالیباف و کیومرث پوراحمد در یک مستند

    www.shatelland.com/news/cultural/403/محمدباقر...و...مستند/85091
    ۲۱ ساعت پیش - محمدباقر قالیباف و کیومرث پوراحمد در یک مستند. مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا ...
  16. نسخه چاپی - خبرگزاری اهل بیت (علیهم‌السلام) - ابنا - اخبار ...

    www.abna24.com/persian/264482/print.html
    به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ تصویربرداری مستند" به خدا تعظیم می‌کنم" به کارگردانی رضا عاطفی همچنان ادامه دارد. ضبط نریشن این مستند به تازگی به ...
  17. "به خدا تعظیم می کنم" برای بابا نظر

    newsfootball.ir/news/.../%22به-خدا-تعظیم-می-کنم%22-برای-بابا-نظر.ht...
    ۲۱ ساعت پیش - مجموعه « به خدا تعظیم می‌کنم » به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب "بابا نظر" از شبکه مستند پخش می شود. آرشیو; |; نظر ...
  18. قالیباف، محسن رضایی و کیومرث پوراحمد در یک مستند + عکس

    www.3neshaneh.com/.../قالیباف،+محسن+رضایی+و+کیومرث+پوراحمد+د...
    ۱۸ ساعت پیش - مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می شود. به گزارش ...
  19. ساعت 24 - محمدباقر قالیباف و کیومرث پوراحمد در یک مستند

    www.saat24.com/fa/.../محمدباقر-قالیباف-کیومرث-پوراحمد-یک-مستند
    ۲۱ ساعت پیش - ساعت24- مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می‌شود.
  20. حضور رضایی در مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» | شفاف

    vista.ir/news/20324052/حضور-رضایی-در-مجموعه-«به-خدا-تعظیم-می‌کنم»
    ۱۴ ساعت پیش - مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می شود.
  21. قالیباف، محسن رضایی و کیومرث پوراحمد در یک مستند + ...

    farhangemrooz.com/.../قالیباف-محسن-رضایی-و-کیومرث-پوراحمد-در-ی...
    ۱۷ ساعت پیش - مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می‌شود.
  22. 4 قطعه کلیپ زیبا از خاطره گویی و تفحص در خصوص شهدا - زهرا

    www.zahra-media.ir/?p=5884
    بعدش فکر نکنم با این مشخصاتی که دادی بشه چیزی پیدا کرد خودمم مستند زیاد دیدم ... محدوده عملیاتی اواسط مهرماه 66 می باشد. ... با سلام اسم مستند به خدا تعظیم میکنم
  23. اخبار شبکه مستند - سینما فیروزه

    cinemafirozeh.com/category/تلویزیون-مستند/
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳, “به خدا تعظیم می کنم” برای بابا نظر. ۱۲ اسفند ۱۳۹۳, پیرزنی ... ۱۰ اسفند ۱۳۹۳, اسلام هراسی در فرانسه به روایت شبکه مستند. ۹ اسفند ۱۳۹۳, مسیر سبز ...
  24. حضور رضایی در مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم - titreno.ir | ...

    titreno.ir/fa/shafaf/news/.../حضور-رضایی-در-مجموعه-به-خدا-تعظیم-می‌کنم
    ۱۷ ساعت پیش - مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می شود. این مجموعه ...
  25. شبکه مستند - خبرخون

    khabarkhoon.com/Tag/شبکه-مستند
    تازه ترین خبرها درباره شبکه مستند را اینجا بخوانید. ... مجموعه « به خدا تعظیم می کنم » به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب "بابا نظر" از ...
  26. حضور رضایی در مجموعه به خدا تعظیم می کنم - صدای قزوین

    sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-298491.aspx
    ۱۷ ساعت پیش - مجموعه به خدا تعظیم می کنم به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب بابا نظر از شبکه مستند پخش می شود.به گزارش ایسنا، این ...
  27. ایرنا - اعمال سلایق مخاطبان در برنامه سازی

    www.irna.ir/fa/News/81527289/
    ۲۲ ساعت پیش - گفتار متن این مستند تلویزیونی را مرتضی عباس میرزایی بر عهده داشته ... به خدا تعظیم می کنم پنج شنبه هر هفته ساعت 20 از شبکه مستند سیما ...
  28. قالیباف ، محسن رضایی ، کیومرث پوراحمد در یک مستند - آریا

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150303142332442&svc=68
    ۲۰ ساعت پیش - خبرگزاری آریا-مجموعه « به خدا تعظیم می‌کنم » به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب "بابا نظر" از شبکه مستند پخش می شود.
  29. حضور رضایی در مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» | خبر ساز

    khabarsaaz.ir/fa/news/.../حضور-رضایی-در-مجموعه-به-خدا-تعظیم-می‌کنم/
    ۱۸ ساعت پیش - مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می شود.
  30. مستند"به خدا تعظیم می کنم" برای بابا نظر

    www.artshahrekord.ir/Default.aspx?page=6736§ion...ln...
    به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری به نقل از مهر، تصویربرداری مستند " به خدا تعظیم می‌کنم" به کارگردانی رضا عاطفی همچنان ادامه دارد اما ضبط نریشن آن به تازگی به ...
  31. ساعت خبر | «به خدا تعظیم می کنم» برای بابا نظر

    saatekhabar.ir/به-خدا-تعظیم-می-کنم-برای-بابا-نظر/
    ۷ ساعت پیش - پشت‌ صحنه تولید «رستم و سهراب» از شبکه مستند ... «به خدا تعظیم می کنم» پنج شنبه هر هفته ساعت 20 از شبکه مستند سیما پخش می شود. دیدگاه‌ها(٠) ...
  32. محمدباقر قالیباف و کیومرث پوراحمد در یک مستند | فرا پرس

    farapress.ir/fa/.../محمدباقر-قالیباف-و-کیومرث-پوراحمد-در-یک-مستند/
    ۲۰ ساعت پیش - مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می‌شود.
  33. نقد و بررسی کتاب بابانظر در شبکه مستند - روزنامه جام جم

    press.jamejamonline.ir/Newspreview/1854020720213248054
    مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی که به کتاب بابانظر و نویسنده آن می‌پردازد، فردا ساعت 20 از شبکه مستند پخش می‌شود.
  34. به خدا تعظیم می کنم برای بابا نظر

    www.titreakhbar.com/view/29770592
    ۲۲ ساعت پیش - سرپرست گروه انیمیشن این مستند محمدعلی صفوراست و ناهید دل آگاه تهیه‌کنندگی « به خدا تعظیم می کنم » را بر عهده دارد. گفتنی است کتاب ...
  35. قالیباف، محسن رضایی و کیومرث پوراحمد در یک مستند ... - خبره

    khabare.ir/.../قالیباف،-محسن-رضایی-و-کیومرث-پوراحمد-در-یک-مستند-...
    مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب «بابا نظر» از شبکه مستند پخش می شود.
  36. حضور رضایی در مجموعه «به خدا تعظیم می کنم» | اخبار فارسی ...

    irnews.in/n/1297907
    ۱۸ ساعت پیش - مجموعه به خدا تعظیم می کنم به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن خاطرات شفاهی کتاب بابا نظر از شبکه مستند پخش می شود.به گزارش ایسنا این ...
  37. قالیباف، محسن رضایی و کیومرث پوراحمد در یک مستند ... - ...

    www.sarfehnews.ir/Pages/News-30134.aspx
    ۷ ساعت پیش - مجموعه «به خدا تعظیم می‌کنم» به کارگردانی رضا عاطفی با محور قرار دادن ... این مستند محمدعلی صفوراست و ناهید دل آگاه تهیه‌کنندگی «به خدا تعظیم می ...
  38. رویکرد - ساخت مستند شهدایی از پرورشگاه‌ها از نیمه گذشت

    www.rooykard.ir/fa/doc/.../ساخت-مستند-شهدایی-پرورشگاه-ها-نیمه-گذش...
    ۲ ساعت پیش - کارگردان سریال «به خدا تعظیم می کنم» ادامه داد: در میان مصاحبه های خود سراغ تقی آزاد ارمکی که از استادان گروه جامعه شناسی دانشکده علوم اجتماعی ...
  • ۹۳/۱۲/۱۳
  • ۸۰۱ نمایش
  • admin
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.